- Ogłoszenie nr: 172766
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2015 r.
Archiwum Sił Powietrznych w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy archiwista
- w Sekcji Ewidencji i Przechowywania Zasobu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Sił Powietrznych
ul. 1 Pułku Myśliwskiego 200
05-160 Nowy Dwór Mazowiecki
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie materiałów archiwalnych oraz gromadzenie ich w zasobie archiwum,
- konserwacja zasobu archiwalnego,
- ewidencja zasobu archiwalnego,
- utrzymanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych,
- udostępnianie materiałów archiwalnych z magazynu,
- wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej z zasobu archiwum w procesie brakowania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca wymaga wysiłku fizycznego,
stanowisko pracy wyposażone w sprzęt biurowy (komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka),
praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
stanowisko pracy usytuowane na parterze oraz na piętrze budynku w części magazynowej,
praca w budynku zabytkowym, który nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
kontakt z kurzem występującym na aktach.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie posługiwania się systemami baz danych,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność samokształcenia oraz łatwość przyswajania nowych zagadnień.
- doświadczenie w obszarze związanym z gromadzeniem materiałów archiwalnych, ich konserwacją i ewidencją,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów