Komenda Powiatowa Policji w Dębicy
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Dębica
Ogłoszenie o naborze Nr 17715
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny przy przenoszeniu sprzętu komputerowego.Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze w budynku KPP w Dębicy, przy ulicy Chłodniczej 20. Budynek jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi z samozamykaczami. Wejście do budynku wiąże się z koniecznością pokonywania drzwi z samozamykaczami otwieranych za pomocą karty magnetycznej.
Zakres zadań
- Dokonywanie sprawdzeń oraz udzielanie informacji o osobach, przestępstwach, postępowaniach.
- Dokonywanie sprawdzeń oraz udzielanie informacji o pojazdach, dokumentach, rzeczach, podmiotach zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dokonywanie sprawdzeń w Krajowym Centrum Informacji Kryminalnych oraz w obszarze niejawnym Krajowego Systemu Informacyjnego Policji zgodnie z wytycznymi i poleceniami.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi sprawdzeniami, ustaleniami i typowaniami.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji materiałowo-technicznej sprzętu informatyki.
- Realizowanie zadań związanych z wymianą tonerów w drukarkach atramentowych, laserowych.
- Bieżąca naprawa sprzętu informatyki oraz urządzeń sieciowych i peryferyjnych.
- Prace instalacyjno-montażowe z zakresu urządzeń łączności oraz sieci komputerowych.
- Realizacja sprawdzeń i rejestracja w systemie PSI i KCIK dla policjantów z KPP Dębica .
- Wprowadzanie druków dotyczących zdarzeń, rejestracji procesowej postępowań i osób do komputerowej bazy danych Krajowego Systemu Informatycznego Policji zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie.
- Odbieranie poczty elektronicznej przychodzącej na skrzynki KPP w Dębicy.
- Wprowadzanie do KSIP danych dotyczących rejestracji operacyjnych, notowań kryminalnych, oraz poszukiwań osób i rzeczy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz systemów operacyjnych i zarządzania nimi
- umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
- umiejętność organizacji pracy własnej
- rzetelność, samodzielność, obowiązkowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia SEP
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- nastawienie na rozwój własny i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność współpracy