Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Zespołu Call Center Łódź
Team Leader/Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Team Leader/Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca stacjonarna
3511 dni temu

KLIENT PORTALU PRACA.PL

 

Międzynarodowa firma z branży outsourcingowej działająca w sektorze finansowym poszukuje osób na stanowisko:

 


Team Leader/Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: TLK/Łódź/08/2014

Zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie pracy zespołu sprzedażowego (Telemarketerów),
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Bieżące organizowanie i rozliczanie czasu, a także przygotowanie grafików pracy podległych pracowników,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Raportowanie do Kierownika Projektu.

Wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem i/lub projektem sprzedaży telefonicznej,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Mile widziane doświadczenie w produktach bankowych,
  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, poczucie humoru,

Oferujemy:

  • Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...