Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Call Center

RUCH S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3028 dni temu

RUCH to sieć ponad 2000 kiosków i saloników oferujących szeroką paletę produktów i usług – już nie tylko prasowych, lecz także artykułów FMCG, usług finansowych, logistycznych i innych.

Dołącz do nas, bo warto!

 

Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii firmy w zakresie obsługi klienta, poprzez zarządzanie zespołem Centrum Obsługi Klienta, realizację wskaźników efektywności, monitorowanie jakości obsługi i koordynowanie kampanii sprzedażowych.

 

Opis stanowiska:
  • Projektowanie i analiza działania procesów biznesowych w Call Center

  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Konsultantów Call Center

  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów obsługowych i jakościowych

  • Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta

  • Definiowanie, monitoring i kontrola wskaźników obsługowych

  • Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników

  • Raportowanie wyników pracy Konsultantów

  • Przeprowadzanie szkoleń produktowych i jakościowych

  • Sporządzanie grafiku dla zespołu i koordynowanie rozliczeń Konsultantów

  • Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta

Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Konsultantów oraz pracy na podobnym stanowisku w Call Center (min. 2 lata)

  • Zaawansowanej znajomość programu Excel oraz Power Point

  • Znajomości KPI i standardów obsługi Klienta w Call Center

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych

  • Motywacji do pracy i silnej orientacji na realizację celów

  • Samodzielności w działaniu i własnej inicjatywy

  • Odporności na stres

  • Umiejętności organizacji pracy własnej

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie własnej działalności gospodarczej

  • Bogaty pakiet bonusów pozapłacowych – m.in. karta sportowa, prywatne ubezpieczenie medyczne, karta zniżkowa Benefit

  • Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku

  • Możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku i rozpoznawalną marką

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy

„RUCH” S.A. z siedzibą w Warszawie, dalej: Administrator, informuje, że jest administratorem podanych przez Pana/ Panią danych osobowych. Z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych może Pan/ Pani skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@ruch.com.pl Podane przez Pana/ Panią dane osobowe będą przetwarzanie zgodnie z obowiązującymi na terytorium Polski unijnymi oraz krajowymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000), dalej Ustawa.

O tym, w jakich celach przetwarzamy Państwa dane osobowe i jakie prawa Państwu przysługują przeczytają Państwo tutaj
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...