Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader zespołu call center

Polski HR Search&Selection Sp. z o. o.
Kraków
praca stacjonarna
3188 dni temu


Polski HR Search & Selection Sp. Z o.o. to spółka należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A Prowadzimy kompleksowe rekrutacje i leasing personelu. Dostarczamy profesjonalnych pracowników, bazując na doświadczeniach i infrastrukturze zebranych w Polskim Holdingu Rekrutacyjnym S.A.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Team Leader zespołu call center

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • opieka nad podległym zespołem konsultantów telefonicznych
  • kontrolowanie i dokumentowanie stanu zaawansowania projektu oraz raportowanie wyników
  • realizacja planów sprzedaży zgodnie z przyjętą strategią firmy
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • motywowanie, rozwój oraz coaching podwładnych

Wymagania:

  • min. półroczne doświadczenie na stanowisku Team Leader- warunek konieczny
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • zdolności interpersonalne: otwartość, komunikatywność
  • umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • doświadczenie w branży Call Center
  • umiejętność budowania i utrzymywania wysokiego poziomu motywacji pracowników
  • zaangażowanie w realizację wytyczonych celów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawa+ wysokie premie
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • atrakcyjny system motywacyjny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...