Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Manager – j. niemiecki

SITEL Polska
Warszawa
praca stacjonarna
3537 dni temu

Do naszego biura w Warszawie poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:


Team Manager – j. niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad pracą agentów, zarządzanie treścią konsultacji oraz prowadzenie administracji spraw osobowych zespołu.

 

Szczegółowe obowiązki obejmują min.

- Stały monitoring rozmów agentów z klientami;
- Coaching i rozwijanie umiejętności agentów;
- Tworzenie warunków i środowiska wspierających pracę w grupie i realizację systemu wartości organizacji;
- Dokładne i na czas informowanie kierownika operacyjnego projektu o sytuacjach wymagających rozwiązania;
- Podejmowanie działań służących stałej poprawie satysfakcji klientów;
- Prowadzenie miesięcznej i rocznej oceny wyników pracy agentów.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

-Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
-Dobra znajomość  języka angielskiego;
-Minimum rok doświadczenia w pracy w call center na stanowisku sprzedażowym lub związanym z zarządzaniem relacjami z klientem;
-Doskonałe umiejętności interpersonalne i aktywnego słuchania;
-Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
-Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy

 

-Pracę w dynamicznie rozwijającej się korporacji;
-Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
-Szansę na awans wewnętrzny;
-Pakiet socjalny;
-Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.

 





O nas
Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.

Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com



Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodniez Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...