- Ogłoszenie nr: 166210
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 stycznia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Sopocie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- archiwista
- Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Armii Krajowej 112A, 81-824 Sopot
Miejsce wykonywania pracy:
- Sopot
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie do składnicy akt dokumentacji ostatecznie załatwionej,
- prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego,
- udostępnianie dokumentacji wchodzącej w skład zasobu archiwalnego składnicy akt,
- przekazywanie akt odpowiedniej kategorii do właściwych archiwów i składnic akt,
- porządkowanie i aktualizacja ewidencji archiwalnej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1128),
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 h,
- praca w budynku trzykondygnacyjnym; wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego mnożnik 0,980 kwoty bazowej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- bardzo dobra znajomość zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
- bardzo dobra znajomość przepisów o Policji, w szczególności: w zakresie ochrony informacji niejawnych i organizacji Policji,
- umiejętności: sprawna organizacja czasu pracy, stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność, skrupulatność, dokładność, sumienność.
- wykształcenie wyższe,
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych potwierdzone zaświadczeniem,
- poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów