Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: świętokrzyskie/ Starachowice
Nr Ref.: AZS/10/2016/KLC
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa Zarządu.
- Bieżąca obsługa sekretariatu.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w spółce.
- Sporządzanie zestawień, raportów oraz prezentacji biznesowych.
- Prowadzenie ewidencji i administrowanie umowami spółki.
- Obsługa spotkań biznesowych.
- Organizowanie wyjazdów służbowych Zarządu (również zagranicznych).
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Odpowiedzialność, samodzielność.
Oferujemy:
- Wiele wyzwań, szansę sprawdzenia się i rozwoju zawodowego.
- Pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie.
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.