Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Groupon Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3466 dni temu

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

 

W związku z nowym międzynarodowym projektem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem konsultantów mailowych w dziale Obsługi Klienta niemieckojęzycznego.
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołem projektowym.
  • Raportowanie wyników i rezultatów podległego zespołu.
  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności jakościowej i ilościowej działu Obsługi Klienta.
  • Kreowanie nowych procesów w międzynarodowym środowisku.
  • Prowadzenie spotkań coachingowych i rozwój pracowników działu.
  • Udział w procesach rekrutacji oraz procesie adaptacji nowego pracownika.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie B1).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Obsługi Klienta.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Umiejętność pracy z grupą oraz motywowania pracowników do działania.
  • Nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.
  • Kreatywność oraz umiejętność szukania nowych efektywnych rozwiązań biznesowych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
  • Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Pełną wyzwań pracę w nowym międzynarodowym projekcie.
  • Samodzielne stanowisko, na którym istnieje realny wpływ  na wyniki biznesowe.
  • Możliwość samodzielnego kreowania rozwiązań obsługi Klienta.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
  • Narzędzia niezbędne do realizacji codziennych wyzwań.
  • Dodatkowe benefity pracownicze (kartę sportową, pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie).
  • Pracę w centrum Warszawy.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133 poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;