Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- obsługa infolinii przychodzącej oraz wychodzącej
- wsparcie klienta w tematyce związanej z obsługą i zarządzaniem swoim kontem klienta
- utrzymywanie dobrej relacji z klientem
- dobra znajomość obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego pisania
- nienaganna dykcja, umiejętność poprawnego wysławiania się, wysokiej kultury osobistej,
- motywacja do pracy
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub Call Center
- wykształcenie minimum średnie
- stabilną formę zatrudnienia
- stawkę godzinową 13 zł brutto
- 3/4 etatu z możliwością dopełnienia
- pakiet szkoleń produktowych oraz w zakresie technik rozmowy z Klientem
- pracę w systemie zmianowym
- zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta możliwość awansu i rozwoju
- przyjazną atmosferę
- opiekę Koordynatora Work Service S.A. w trakcie zatrudnienia
- oferty promocyjne wielu partnerów firmy Work Service S.A. m.in. ubezpieczenie NNW, Allianz oraz pakiety Multi Sport