Help Desk / Customer Service Team Leader
Warszawa
Help Desk / Customer Service Team Leader
Warszawa
Nr Ref.: 1061809
Warszawa
Nr Ref.: 1061809
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży odzieżowej, rozbudowującej swoje Centrum Usług Wspólnych w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko Team Leader’a.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy ok. 15 osobowego zespołu działającego w obszarze IT / CS, reorganizację struktury, na podstawie wnikliwej analizy wprowadzenie w życie nowych procedur, określenie KPI oraz kontrolę poziomu świadczonych usług.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku zdobytego w obszarach Customer Service / Call Centre / IT, doskonałych umiejętności interpersonalnych oraz min. 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Biegła znajomość angielskiego, ambicja , zaangażowanie oraz umiejętność proponowania innowacyjnych rozwiązań są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na powyższym stanowisku. Znajomość tematyki IT będzie niewątpliwym atutem.
Nasz klient oferuje pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, realny wpływ na budowanie i kształtowanie procesów realizowanych przez podległy zespół, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
hays.pl |