Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Kierownik Departmentu Call Center with perfect English
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-13-30304/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, jednego z leaderów branży transakcji elektronicznych, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika Departamentu Call center
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie podległym zespołem konsultantów odpowiedzialnych za obsługę klienta;
- Wsparcie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych, wsparcie departamentu sprzedaży w rozwijaniu strategii rozwojowo-produktowej
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie podległym zespołem konsultantów odpowiedzialnych za obsługę klienta;
- Wsparcie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych, wsparcie departamentu sprzedaży w rozwijaniu strategii rozwojowo-produktowej
Wymagania:
- Doświadczenia w podobnej branży na stanowisku w dynamicznym, biznesowym środowisku;
- Biegła znajomość j. angielskiego (Min. C1)
- Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Kilkuletnie doświadczenie w branży Call/Contact Center;
- Wysoko rozwinięte kompetencje managerskie oraz interpersonalne;
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów biznesowych;
- Dynamiczność, organizacja, proaktywność, biznesowe podejście do zmian rynkowych i potrzeb klienta
- Biegła znajomość j. angielskiego (Min. C1)
- Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Kilkuletnie doświadczenie w branży Call/Contact Center;
- Wysoko rozwinięte kompetencje managerskie oraz interpersonalne;
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów biznesowych;
- Dynamiczność, organizacja, proaktywność, biznesowe podejście do zmian rynkowych i potrzeb klienta
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku
- interesujący pakiet socjalny oraz wiele innych
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku
- interesujący pakiet socjalny oraz wiele innych
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.