Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu Call Center

Klient portalu Praca.pl
łódzkie
praca stacjonarna
3130 dni temu

Klient portalu Praca.pl


Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Kierownik działu Call Center


Opis stanowiska:
  • rozbudowa i zarządzanie działem;

  • realizacja celów jakościowych i ilościowych;

  • odpowiedzialność za wysoką aktywność i efektywność podległych pracowników;

  • motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników;

  • dbanie o dobry wizerunek firmy;

  • rozdzielanie pracy i wdrażanie planu realizacji zakładanych celów;

  • przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu;

Wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Call Center warunek konieczny;

  • zdolności przywódcze oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i efektywności całego zespołu;

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • konsekwencja w działaniu;

  • umiejętność dobrej organizacji pracy;

  • umiejętność pracy pod presją czasu;

  • wytrwałość w działaniu oraz odporność na stres.

  • wysoki stopień samodzielności;

Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudniania;

  • możliwość samodzielnej realizacji ambitnych zadań;

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji;

  • narzędzia pracy (laptop, telefon);

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...