Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
-
rozbudowa i zarządzanie działem;
-
realizacja celów jakościowych i ilościowych;
-
odpowiedzialność za wysoką aktywność i efektywność podległych pracowników;
-
motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników;
-
dbanie o dobry wizerunek firmy;
-
rozdzielanie pracy i wdrażanie planu realizacji zakładanych celów;
-
przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu;
-
min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Call Center warunek konieczny;
-
zdolności przywódcze oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i efektywności całego zespołu;
-
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
-
konsekwencja w działaniu;
-
umiejętność dobrej organizacji pracy;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wytrwałość w działaniu oraz odporność na stres.
-
wysoki stopień samodzielności;
-
stabilne warunki zatrudniania;
-
możliwość samodzielnej realizacji ambitnych zadań;
-
wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji;
-
narzędzia pracy (laptop, telefon);