- Ogłoszenie nr: 175530
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Opolu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Opolu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Opolu
ul. Powolnego 1
45-078 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
- Komenda Miejska Policji w Opolu
ul. Powolnego 1
45-078 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii oraz organizowanie, koordynacja i planowanie zadań,
- nadzór nad prawidłowością oznaczania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych i prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych,
- prowadzenie okresowych kontroli, rozliczanie pracowników z realizacji powierzonych im zadań, udzielanie instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom z zakresu sposobu przetwarzania i ochrony informacji niejawnych
- nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji materiałów niejawnych w komórkach i jednostkach KMP w Opolu, ocenianie i opiniowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC oraz koordynacja zadań związanych z archiwizowaniem dokumentów niejawnych,
- analizowanie, ocenianie oraz sporządzanie dokumentów na podstawie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie gospodarki niejawnymi resortowymi aktami prawnymi i aktami kierowania oraz opracowywanie niejawnych aktów prawnych,
- dokonywanie zmian, znoszenie kaluzul tajności na dokumentach niejawnych, w urządzeniach ewidencyjnych i na dokumentach będących na stanie kancelarii tajnej,
- nadzór nad pracami komisji zdawczo-odbiorczych materiałów niejawnych, powołanych w przypadkach zmian na stanowiskach kierowników jednostek oraz komórek organizacyjnych KMP w Opolu, a także rozliczanie z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w systemie jednozmianowym. Sporadyczne wyjazdy służbowe do jednostek podległych KMP w Opolu.
Nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy. W budynku brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dostęp do informacji niejawnych - poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dn.05.08.2010r. o OIN (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność przewidywania, planowania oraz dobrej organizacji pracy.
- ukończony kurs z zakresu ochrony informacji niejawnych
- znajomość obowiązujących procedur policyjnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów