Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego HR S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników. ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Obecnie dla naszego klienta, prestiżowej sieci szkół językowych poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. sprzedaży (Szkoła językowa)
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania:
telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,
sprzedaż produktów firmy tj. nauki j. obcych,
monitoring w zakresie realizacji obsługi,
obsługa posprzedażowa
Wymagania:
Jeśli:
posiadasz chęć do pracy,
jesteś osobą odporną na stres,
jesteś osobą zorientowaną na realizację celów,
jesteś osobą wytrwałą i zmotywowaną,
posiadasz potencjał handlowy,
nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
To jesteś idealnym Kandydatem na powyższe stanowisko!
Oferujemy:
Oprócz stałego wynagrodzenia oferujemy:
premie w zależności od osiągniętych wyników,
profesjonalne szkolenia,
stałe poszerzanie kompetencji,
pracę od poniedziałku do piątku,
stałą opiekę kierownika biura i wsparcie w realizacji celów sprzedażowych.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.