Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Lider Zespołu Call Center w Departamencie&nbspWsparcia&nbspEgzekucji

Lider Zespołu Call Center w Departamencie&nbspWsparcia&nbspEgzekucji

getBACK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2990 dni temu
Lider Zespołu Call Center w Departamencie Wsparcia Egzekucji
Miejsce pracy:
Warszawa

 

 

Zakres obowiązków:
  • Realizacja planów odzyskowych w podległym Zespole Negocjatorów Telefonicznych
  • Analiza i monitoring wyników osiąganych przez zespół
  • Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych
  • Coaching i merytoryczna ocena podległych pracowników
  • Raportowanie wyników
  • Tworzenie, wdrażanie i doskonalenie procesów
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Minimum rocznego doświadczenia w zarządzeniu zespołem
  • Praktycznego, minimum 2-letniego doświadczenia w windykacji
  • Gotowości do pracy zmianowej
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych
  • Umiejętności motywowania i budowania zaangażowania zespołu
  • Nastawienie na realizację celów, orientacji na wynik
  • Odporności na stres
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • Mile widziana wiedza na temat postępowania komorniczego
Pracując w GetBack S.A. zyskasz:
  • Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach nowej, szybko rozwijającej się spółki
  • Miłą i partnerską atmosferę pracy wśród młodego i przyjaznego zespołu
  • Atrakcyjny system premiowania
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy)
„Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji GetBack S.A. oraz Kancelarii Prawnej GetBack Mariusz Brysik Sp.k. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, (tj. Dz. U. 2014 poz. 1182) „
Informujemy, że Spółka GetBack S. A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53 – 333 Wrocław, KRS 0000413997, NIP 8992733884, REGON 021829989 jest administratorem dotyczących Pana/Pani danych osobowych. Celem przetwarzania danych jest realizacja procesów związanych z rekrutacją i są one przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji tego celu.
Jednocześnie informujemy, że Spółka jako administrator danych prowadzi rekrutację również na rzecz Kancelaria Prawna GetBack Mariusz Brysik Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53 – 333 Wrocław, KRS 0000510748, NIP 8992743799, REGON 022136722.
Kandydatowi przysługują uprawnienia wynikające z art. 32-35 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182) w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...