Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 15732
Warunki pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- zagrożenie korupcją,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnienie łączności telefonicznej w Ministerstwie, obsługiwanie centrali telefonicznej Ministerstwa Sprawiedliwości oraz obsługiwanie infolinii Informacja dla Obywatela (także w języku angielskim), w celu udzielania informacji interesantom.
- Prowadzenie spraw z zakresu dokonywania zakupów: towarów, dostaw i usług do 30.000 euro, w tym w szczególności: analizowanie potrzeb, szacowanie, przeprowadzenie rozeznania rynku, sporządzanie projektu zlecenia, umowy bądź porozumienia oraz nadzór i koordynowanie prawidłowej realizacji podpisanego aktu.
- Przygotowywanie, opiniowanie i udział w procedurach o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, udział w komisjach przetargowych, rekomendowanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert prowadzonych na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, w ramach kompetencji wydziału.
- Analizowanie i opiniowanie opisów przedmiotu zamówienia, wytycznych specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektów umów związanych z realizacją zakupów na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości w ramach postępowań centralnych i wspólnych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
- Utrzymywanie kontaktów z operatorami usług telekomunikacyjnych, bieżące zarządzanie tymi usługami, sprawdzanie poprawności faktur za usługi telekomunikacyjne oraz rozliczanie kosztów generowanych przez poszczególnych użytkowników urządzeń mobilnych i wystawianie not obciążeniowych, prowadzenie ewidencji użytkowanych telefonów komórkowych i internetów mobilnych.
- Rozliczanie pracowników odchodzących z Ministerstwa z powierzonego im mienia telekomunikacyjnego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ogólnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w centrali telefonicznej lub call center,
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych,
- znajomość Prawa telekomunikacyjnego,
- doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2