Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm.
Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu realizacji zamówień i faktur.
Asystentka / Asystent Działu Fakturowania
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Zadania:
praca w systemie RAKS
współpracę z innymi działami firmy
sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami
wysyłanie i wystawianie faktur
archiwizacja dokumentacji
sporządzanie raportów
Wymagania:
znajomość pakietu Office
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
zaangażowanie w wykonywanych zadaniach
status studenta
Oferujemy:
gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika,
umowę zlecenie z możliwością przedłużenia na stałe
regularny czas pracy 8:00 - 16:00 pon.-pt.
stawkę 27,70 netto pod warunkiem aktywnego statusu studenta
intensywne szkolenia,
możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia
pracę w młodym i dynamicznym zespole w rozwijającej się firmie
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
3 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...