MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Purchasing Back Office Admin Officer
Miejsce pracy: Gliwice
Nr Ref.: BOO/08/2017
Zakres obowiązków:
- Obsługa i zarządzanie transakcjami zakupowymi zgodnie z żądaniami klientów,
- Przygotowywanie wniosków o tworzenie i modyfikowanie zamówień,
- Zarządzanie dokumentacją bazy materiałów eksploatacyjny,
- Weryfikacja przyjęć towaru oraz płatności w systemie,
- Wsparcie techniczne lokalnych użytkowników końcowych.
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym z wykorzystaniem narzędzi SAP,
- Dobra znajomość programu SAP,
- Dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie Niemiec,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne,
- Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, w dynamicznie zmieniających się warunkach.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym,
- Możliwość samorozwoju,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet socjalny.