- Ogłoszenie nr: 172476
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 sierpnia 2015 r.
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- do spraw planistyczno - finansowych i obsługi administracyjnej
- w Departamencie Monitoringu i Informacji o Środowisku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem procesu planowania finansowego DMiIoŚ w aspekcie rocznym i wieloletnim i w tym zakresie udział w opracowywaniu wieloletnich programów PMŚ oraz opiniowanie wojewódzkich programów monitoringu środowiska i analiza stanu ich realizacji;
- prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem procesu realizacji wydatków budżetowych wynikających z planu finansowego jak również prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości finansowej, bieżące analizowanie realizacji planu finansowego;
- koordynacja opracowywania dokumentów planistycznych Departamentu, w tym planu pracy Departamentu, planu urlopów pracowników Departamentu, planu szkoleń pracowników Departamentu,
- koordynacja na poziomie Departamentu opracowania projektów kierunków oraz przygotowywanie wkładu Departamentu do planu działalności Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w ramach obowiązków wynikających z kontroli zarządczej;
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Departamentu, a także ewidencjonowanie i śledzenie stanu ich realizacji m.in. przy użyciu narzędzi elektronicznych;
- prowadzenie obsługi poczty elektronicznej sekretariatu Departamentu oraz telefonu i telefaksu;
- prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z Departamentu oraz kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu/dekretacji Dyrektora oraz prowadzenie terminarza zadań, spotkań i narad i udział w ich przygotowaniu i obsłudze;
- sporządzanie zbiorczych dokumentów dotyczących działalności Departamentu oraz notatek ze spotkań i narad Departamentu, kompletowanie i przechowywanie dokumentów Dyrektora, a także archiwizacja i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Charakter pracy obejmuje częste kontaktowanie się z klientami zewnętrznymi; praca przy komputerze.
- budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości;
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomia, administracja
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym stanowisku pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o służbie cywilnej i finansów publicznych i ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska
- biegła znajomość obsługi komputera, środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet,
- znajomość j. angielskiego na poziomie A2.
- przeszkolenie w zakresie specjalistycznego programu SOD (System Obiegu Dokumentów) i obsługi kancelaryjnej korespondencji
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące pracy w księgowości/wydziale finansowym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów