- Ogłoszenie nr: 159570
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 kwietnia 2014 r.
Ministerstwo Gospodarki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- do spraw płac
- w Wydziale Płac w Departamencie Budżetu i Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie listy płac wynagrodzeń miesięcznych pracowników Ministerstwa w podziale na poszczególne komórki organizacyjne w ramach danej części budżetowej oraz list wypłat dodatkowych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń (ZUS Rp-7) dla pracowników odchodzących na emeryturę lub rentę w celu przekazania jej do ZUS
- sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach (PIT-11) lub na podstawie oświadczenia pracownika (PIT-12) dokonywanie rocznego obliczenia podatku (PIT-40)
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- terminowość zadań – praca wykonywana pod presją czasu, często uzależniona od uzyskania informacji z innych komórek organizacyjnych Ministerstwa
- obsługa corocznych kontroli NIK dotyczących wykonania budżetu oraz kontroli doraźnych, wymagająca przygotowania wszelkiego rodzaju zestawień dotyczących wynagrodzeń pracowników na przestrzeni kilku lat w określonym czasie, bez względu na bieżące prace Wydziału
- praca biurowa przy komputerze
- miejsce pracy: II piętro, w budynku 6 wind, z których jedna posiada drzwi o szer. 90 cm (pozostałe 80 cm); drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szer. 90 cm, brak progów
- na poziomie parteru 2 toalety przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym jedna przy wejściu głównym (drzwi – 90 cm szer., bez drzwi wewnętrznych), pozostałe toalety nie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych (drzwi wewnętrzne w toaletach – szer. 80 cm)
- brak podjazdu przy wejściu głównym od strony Pl. Trzech Krzyży, wjazd umożliwiający poruszanie się na wózkach inwalidzkich od strony ulicy Wspólnej, ewentualnie wjazd na dziedziniec wewnętrzny od strony ul. Żurawiej – wjazd na poziom dziedzińca wewnętrznego wymaga pokonania wzniesienia o wysokości 220 cm na długości 17 m (naturalna pochylnia o nachyleniu ok. 13 %); przed wejściem do budynku prowadzącym do holu głównego podjazd o dł. 430 cm i szer. 120 cm, drzwi dwuskrzydłowe
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatku osobowego od osób fizycznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w księgowości lub w komórce finansowej
- przeszkolenie: z obsługi programu płacowego, z ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
- umiejętność obsługi programu Płatnik
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów