- Ogłoszenie nr: 168371
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 marca 2015 r.
Urząd Skarbowy w Chorzowie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw Egzekucji Administracyjnej (prowadzenie rejonu)
- w dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 3
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
ul. Armii Krajowej 5
41-506 Chorzów
Miejsce wykonywania pracy:
- Chorzów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- aktywne poszukiwanie majątku, poprzez dokonywanie czynności egzekucyjnych oraz stosowanie środków egzekucyjnych tj. dokonywanie zajęć wynagrodzenia za pracę, rachunków bankowych, świadczeń ZUS, nieruchomości oraz wszelkich innych wierzytelności i praw majątkowych, celem bezzwłocznego wszczynania postępowań i prowadzeniem ich bez zbędnej przewlekłości,
- przydział i odbiór służby, w celu realizacji tytułów wykonawczych w terenie,
- prowadzenie czynności sprawdzających, gromadzenie materiału i jego analiza, w celu przygotowania postanowień wydawanych w toku prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
- wspóldziałanie z wierzycielami, sądami, stronami postępowania, w celu prawidłowego i sprawnego prowadzenia postępowania egzekucyjnego,
- badanie prawidłowości wystawionych tytułów wykonawczych, w celu sprawdzenia dopuszczalności prowadzenia postępowania egzekucyjnego, właściwości miejscowej i rzeczowej,
- zgłaszanie dłużników do Krajowego Rejestru Sądowego oraz rejestru dłużników niewypłacalnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-kontakt z klientem zewnętrznym,
-praca w terenie,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-miejsce wykonywania pracy: 4 piętro,
-wejście do urzędu wyposażone w podjazd,
-dostępna winda,
-drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach,
-odpowiednio dostosowana toaleta,
-budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy,
- odporność na stres.
- 6 miesięcy w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów