- Ogłoszenie nr: 165445
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw przetwarzania materiałów niejawnych
- w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie materiałów niejawnych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów,
- sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych,
- monitorowanie sposobu postępowania z materiałami niejawnymi,
- powiadamianie adresata o otrzymaniu dokumentu niejawnego oraz udostępnianie lub przekazywanie za pokwitowaniem odbioru dokumentów niejawnych dla uprawnionych i upoważnionych pracowników wydziału,
- rozliczanie policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy poza Policja,
- rozliczanie pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie wykazów dokumentów pobranych przez poszczególnych policjantów i pracowników,
- odnotowywanie zmian, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony materiałów niejawnych,
- gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- budynek bez podjazdów/wind dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- bariery wejścia na parter budynku - schody
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych (w zakresie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych) oraz aktów wykonawczych,
- znajomość pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, dokładność.
- wykształcenie wyższe,
- przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów