- Ogłoszenie nr: 168187
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Inwestycji i Remontów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
Sekcja do spraw Doboru, Wydział Kadr i Szkolenia,
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie sprawdzeń pod względem prawidłowości analitycznej i rzeczowej faktur przekazywanych przez poszczególnych branżystów wydziału w celu wyeliminowania błędów formalno - rachunkowych ;
- realizowanie zadań dotyczących podatków od nieruchomości wykorzystywanych dla potrzeb Policji na terenie garnizonu mazowieckiego i opłat lokalnych oraz opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami;
- określanie zaangażowania środków w trzech rozdziałach oraz planowanie wydatków w rozbiciu na dekady miesiąca w układzie paragrafowym w celu dostosowania sie do do systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR;
- współpracowanie w planowaniu danych, przekazywanych przez pracowników poszczególnych branży;
- uczestniczenie w przygotowaniu rozliczenia i analizy z realizacji zadań inwestycyjno- remontowych;
- analizowanie wydruków księgowych pod katem zaksięgowanych wznowień na pozycjach budżetowych i wprowadzanie ich do bazy;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- realizowanie faktur związanych z opłatami za media zgodnie z zawartymi umowami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, skaner, fax,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacji podatkowej,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość kodeksu cywilnego,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- obsługa programu OFFICE,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów