Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader (język polski)

Convergys
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2499 dni temu

 

Convergys - jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach.

Obecnie do swojego oddziału w Lublinie w związku z rozwojem nowej linii biznesowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Team Leader
(język polski)
Miejsce pracy: Lublin

 

 

Obowiązki:
  • Kierowanie zespołem specjalistów i optymalizowanie pracy zespołu
  • Wdrażanie nowych procesów oraz usprawnianie już istniejących
  • Realizowanie celów operacyjnych i jakościowych zgodnie z wymogami kontraktu
  • Zapewnienie efektywności finansowej zespołu (ograniczanie rotacji i nieplanowanych nieobecności)
  • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem pracowników Call Center
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Excel)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolności organizacyjne i przywódcze
  • Zdolności interpersonalne
  • Odporność na stres
  • Znajomość nowoczesnych technologii
Oferta:
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna, Karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
  • Szkolenia przygotowujące do pracy

 

To jeszcze nie koniec korzyści…
Dodatkowo gwarantujemy
KLAUZULA DLA KANDYDATÓW

Informacje, które możesz przekazać Convergys International Sp z o.o. w związku z Twoją aplikacją o zatrudnienie zostaną wykorzystane przez Convergys International Sp z o.o. aby ocenić, czy istnieją potencjalne oferty pracy obecnie dostępne w naszych lokalnych oddziałach. Na podstawie poniższej zgody, zachowamy Twoje dane przez kolejne dwa lata, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w sprawie potencjalnych przyszłych ofert pracy w jednym z naszych oddziałów lub w jednym z naszych oddziałów w UE.

Zgoda na przyszłe oferty pracy: „Tak, wyrażam zgodę aby Convergys International Sp z o.o. zachowało moje dane osobowe wprowadzone w aplikacji, jak również wszelkie dodatkowe dane dotyczące aplikacji, które przekazuję w związku z moim wnioskiem o zatrudnienie na dwa kolejne lata w celu zidentyfikowania ofert pracy w Convergys International Sp z o.o. lub w dowolnym oddziale firmy Convergys International Sp z o.o. w UE, które pasują do moich kwalifikacji i chcę otrzymać informację pocztą elektroniczną lub telefonicznie o otwarciu ofert pracy.”

Convergys International Sp z o.o. znajduje się przy Al. Wojska Polskiego 62 70-470 Szczecin (biuro w Szczecinie), ul. T. Szeligowskiego 6c 20-883 Lublin (biuro w Lublinie). Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie z przyszłym skutkiem, wysyłając wiadomość e-mail na adres DataProtection.Compliance@Convergys.com. Wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem.

Listę oddziałów Convergys International Sp z o.o. oraz dalsze informacje na temat zbierania, przetwarzania i wykorzystywania danych przez Convergys można znaleźć w „Komunikacie o ochronie danych rekrutacyjnych” dostępnym w Convergys International Sp. z o.o.
 

Poznaj

Concentrix

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...