Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Call Center

Prime Car Management SA
Gdańsk
praca stacjonarna
3072 dni temu

Masterlease od kilku lat jest jednym z liderów rynku leasingu i wynajmu długoterminowego samochodów. Oferujemy nowoczesne produkty finansowe wraz z usługami dodatkowymi. Specjalizujemy się w finansowaniu samochodów do 3,5 t oraz w zarządzaniu flotą. Naszymi klientami są najlepsze firmy polskie oraz międzynarodowe koncerny dbające o jakość i osiągające sukcesy w biznesie. Dostarczanie samochodów klientom to nasz cel. Samochody to nasza pasja.

 

W tej chwili poszukujemy osób zainteresowanych pracą w Gdańsku na stanowisku:

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: MKTG/Gdańsk
Opis stanowiska:
  • zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center,
  • realizacja powierzonych projektów w ramach założonych celów biznesowych,
  • koordynacja i kontrola harmonogramu akcji telemarketingowych,
  • sporządzanie raportów oraz analiz,
  • stała kontrola jakości rozmów konsultantów,
  • skuteczna komunikacja i efektywna współpraca z pracownikami firmy,
  • prowadzenie szkoleń w Call Center.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy koordynatora zespołu lub w telefonicznej obsłudze klienta,
  • znajomość technik sprzedaży, negocjacji, motywacji,
  • zdolności organizacyjne i umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów,
  • zaangażowanie, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra znajomość obsługi pakietu Office, zwłaszcza MS Excel, Word,
  • zdolności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
  • dokładność i skrupulatność w działaniu,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze procesów posprzedażowych.
Oferujemy:
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • odpowiednie przeszkolenie.

Jeżeli chcesz aplikować na stanowisko podane w ogłoszeniu, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., realizującą proces rekrutacji, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@masterlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w procesie rekrutacji”.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 - jako Administratora moich danych osobowych - zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy, iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.



Informacja o przetwarzaniu danych osobowych


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka:


Prime Car Management S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000013870, o numerach: NIP 957-07-53-221 oraz REGON 191888626, kapitał zakładowy i wpłacony 23.817.680 zł.


Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych to: adres korespondencyjny ul. Polanki 4, 80—308 Gdańsk, adres e-mail iodo@masterlease.pl, tel. 58-340-44-67.


Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać:

  1. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w zakresie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się o zatrudnienie (w szczególności w liście motywacyjnym oraz CV) oraz podanych przez Panią/Pana w trakcie zatrudnienia - w zakresie w jakim obejmują one dane osobowe inne, niż dane osobowe, które Pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie na podstawie art. 22(1) kodeksu pracy.

Administrator informuje, iż Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom z Grupy Masterlease (Futura Leasing S.A., Masterlease sp. z o.o., MasterRent24 sp. z o.o. – każda z siedzibą przy ul. Polanki 4 w Gdańsku), podmiotom, z którymi Administrator współpracuje przy świadczeniu usług rekrutacyjnych.


Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:

  1. W przypadku wyrażenia zgody na udział w danym procesie rekrutacyjnym – do czasu zakończenia danego procesu rekrutacyjnego,
  2. w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych - przez okres 12 miesięcy,
  3. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – do czasu cofnięcia zgody,
  4. przez okres niezbędny do zabezpieczenia interesów prawnych Administratora w związku z roszczeniami mogącymi powstać ze stosunku prawnego łączącego Pana/ Panią z Administratorem.

Administrator informuje, że przysługują Pani/Panu prawa: do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Jest Pani/Pan uprawniony(a) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.


Nadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na jej zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawa te może Pani/Pan zrealizować przesyłając stosowne żądanie:

  1. listownie pod adres: ul. Polanki 4, 80- 308 Gdańsk;
  2. e-mailem pod adres: odo@masterlease.pl.

Przysługuje Panu/Pani także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pana/Pani zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe, jest wymogiem umownym oraz warunkiem wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych.


W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...