Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Call Center

RUCH S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3012 dni temu

RUCH to sieć ponad 2000 kiosków i saloników oferujących szeroką paletę produktów i usług – już nie tylko prasowych, lecz także artykułów FMCG, usług finansowych, logistycznych i innych.

Dołącz do nas, bo warto!

 

Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii firmy w zakresie obsługi klienta, poprzez zarządzanie zespołem Centrum Obsługi Klienta, realizację wskaźników efektywności, monitorowanie jakości obsługi i koordynowanie kampanii sprzedażowych.

 

Opis stanowiska:
  • Projektowanie i analiza działania procesów biznesowych w Call Center

  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Konsultantów Call Center

  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów obsługowych i jakościowych

  • Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta

  • Definiowanie, monitoring i kontrola wskaźników obsługowych

  • Wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników

  • Raportowanie wyników pracy Konsultantów

  • Przeprowadzanie szkoleń produktowych i jakościowych

  • Sporządzanie grafiku dla zespołu i koordynowanie rozliczeń Konsultantów

  • Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta

Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Konsultantów oraz pracy na podobnym stanowisku w Call Center (min. 2 lata)

  • Zaawansowanej znajomość programu Excel oraz Power Point

  • Znajomości KPI i standardów obsługi Klienta w Call Center

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych

  • Motywacji do pracy i silnej orientacji na realizację celów

  • Samodzielności w działaniu i własnej inicjatywy

  • Odporności na stres

  • Umiejętności organizacji pracy własnej

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie własnej działalności gospodarczej

  • Bogaty pakiet bonusów pozapłacowych – m.in. karta sportowa, prywatne ubezpieczenie medyczne, karta zniżkowa Benefit

  • Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku

  • Możliwość stałego podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku i rozpoznawalną marką

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy

„RUCH” S.A. z siedzibą w Warszawie, dalej: Administrator, informuje, że jest administratorem podanych przez Pana/ Panią danych osobowych. Z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych może Pan/ Pani skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@ruch.com.pl Podane przez Pana/ Panią dane osobowe będą przetwarzanie zgodnie z obowiązującymi na terytorium Polski unijnymi oraz krajowymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000), dalej Ustawa.

O tym, w jakich celach przetwarzamy Państwa dane osobowe i jakie prawa Państwu przysługują przeczytają Państwo tutaj
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...