Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
2888 dni temu

Ogłoszenie numer: 1122931, z dnia 2016-06-10

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.

 

Zeitmann jest liderem wśród agencji rekrutujących pracowników na rynek niemiecki. Przede wszystkim jednak jest firmą godną zaufania. Co roku dzięki nam pracę w Niemczech znajduje kilka tysięcy osób. Pomagamy również kandydatom szukającym zatrudnienia w Austrii, Holandii, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, by wszyscy pracownicy byli zatrudnieni w oparciu o umowę zawartą z zagranicznym pracodawcą, obejmującą ubezpieczenie i dostęp do świadczeń socjalnych. Służymy wieloletnim doświadczeniem i kompleksowym wsparciem od pierwszego do ostatniego dnia zatrudnienia.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do oddziału w Krakowie, poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby, na stanowisko:

Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 227365_002

 

Opis stanowiska

 

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem
  • koordynowanie i organizowanie pracy zespołu, tworzenie harmonogramów
  • motywowanie podległych pracowników
  • proponowanie usprawnień pracy
  • samodzielny kontakt telefoniczny z Klientami firmy
  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

 


  • doświadczenie w pracy w Call Center (minimum 6 miesięcy)
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • kreatywność i pomysłowość
  • silna determinacja i ukierunkowanie na realizację postawionych celów
  • wykształcenie co najmniej średnie

Oferujemy

 

  • umowę o pracę na pełen etat od początku współpracy
  • pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
  • pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • firmowy pakiet medyczny
  • karta Multisport

Wypełnij krótki formularz, a my skontaktujemy się z Tobą https://zeitmann.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/227365/0/1 lub prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@zeitmann.pl 

Masz pytania? Zadzwoń do nas! Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem tel. 12 661 64 00.

 

Chcesz jako pierwszy wiedzieć o najnowszych ofertach pracy? Polub naszą stronę na Facebooku.

 

Życzymy powodzenia!

Zespół Rekrutacji

Zeitmann

 

Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Zeitmann sp.j., ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 9212). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych i mogą być udostępniane innym odbiorcom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.

Wysłanie do nas CV jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, udostępnianie ich klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz na otrzymywanie w przyszłości nowych ofert pracy i informacji marketingowych z naszej firmy. W przypadku nie wyrażenia zgody prosimy o odesłanie wiadomości zwrotnej wraz z stosowną informacją.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;