specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
19 godz.
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
15 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals. For our Client, international organization, we are currently looking for Candidates for the position of: GL Accountant with French (m/f).
Currently we are carrying out new recruitment process for an international organisation and we are looking for candidates interested in working in the area of General Ledger (GL - RTR). We expect very good knolwedge of French and good knowledge of English. We offer very good working conditions and wide development opportunities.
Responsibilities:
Preparing monthly general ledger account reconciliations
Running Month End Close Reports
Loading data to the corporate reporting systems
Preparing bank reconciliations, consolidation, inter-company transactions and reconciliations including foreign currency accounting
Actively participating in the financial close process
Requirements:
Very good knowledge of French
Good/very good English language skills
Experience in GL (at least 6 months)
Minimum Bachelor's degree
Knowledge of MS Office
Communication skills
We offer:
Work on a new project for an international, fast growing organization
Very good working conditions and attractive salary
Development opportunities in an international company structure
Private health care and a comprehensive benefits package
Work in a friendly atmosphere in a group of people with passion
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
19 godz.
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
15 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...