- Ogłoszenie nr: 167802
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 marca 2015 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw kontroli wewnętrznej
- w Biurze Kontroli Wewnętrznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie planowych i pozaplanowych kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych centrali i oddziałach GDDKiA pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności, w tym dokumentowanie ustaleń i innych czynności występujących w trakcie przeprowadzania kontroli,
- przygotowywanie projektów programów kontroli, w tym przeprowadzanie analizy przedkontrolnej obejmującej problemy oraz stan prawny obszaru objętego kontrolą,
- opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych i sprawozdań,
- analizowanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzanie projektów stanowisk,
- monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych,
- opracowywanie projektów pism i materiałów związanych z prowadzonymi kontrolami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca pod presją czasu,
- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka.
- praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,
-w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo.
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, w siedzibie urzędu, w budynku wielopiętrowym,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek wyposażony jest w windy – klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca w pokojach wieloosobowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przeprowadzania kontroli/audytu lub sporządzania analiz/opinii prawnych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa i umiejętność jego interpretacji w zakresie następujących zagadnień: finansów publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, budowy i utrzymania dróg, przeprowadzania kontroli wewnętrznej,
- umiejętność formułowania informacji w sposób jasny i precyzyjny w mowie i piśmie,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub gotowość poddania się procedurze w celu jego uzyskania.
- preferowane kierunki wykształcenia: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, techniczne związane z drogownictwem,
- studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu kontroli w administracji publicznej,
- szkolenia w zakresie przeprowadzania kontroli, finansów publicznych, rachunkowości,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów