- Ogłoszenie nr: 172675
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2015 r.
Ministerstwo Gospodarki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw partnerstwa publiczno - prywatnego
- w Wydziale Partnerstwa Publiczno - Prywatnego w Departamencie Instrumentów Wsparcia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z analizą partnerstwa publiczno – prywatnego
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem analiz i ocen funkcjonowania partnerstwa publiczno – prywatnego, w tym stanu i perspektyw finansowego zaangażowania sektora prywatnego
- prowadzenie spraw związanych z promocją partnerstwa publiczno – prywatnego
- prowadzenie spraw związanych z budową i utrzymaniem baz danych partnerstwa publiczno – prywatnego
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, wystąpień, prezentacji, odpowiedzi na zapytania na temat partnerstwa publiczno – prywatnego w Polsce
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania przez Radę Ministrów poręczenia lub gwarancji Skarbu Państwa
- branie udziału w posiedzeniach grup roboczych, zajmujących się funkcjonowaniem i rozwojem partnerstwa publiczno – prywatnego oraz zasadami realizacji przedsięwzięć w tej formule, działających przy EBI, OECD, ONZ oraz innych organizacjach międzynarodowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe.
praca biurowa przy komputerze
miejsce pracy: II piętro, w budynku 6 wind, z których jedna posiada drzwi o szer. 90 cm (pozostałe 80 cm); drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szer. 90 cm, brak progów
na poziomie parteru 2 toalety przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym jedna przy wejściu głównym (drzwi – 90 cm szer., bez drzwi wewnętrznych), pozostałe toalety nie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych (drzwi wewnętrzne w toaletach – szer. 80 cm)
brak podjazdu przy wejściu głównym od strony Pl. Trzech Krzyży, wjazd umożliwiający poruszanie się na wózkach inwalidzkich od strony ulicy Wspólnej, ewentualnie wjazd na dziedziniec wewnętrzny od strony ul. Żurawiej – wjazd na poziom dziedzińca wewnętrznego wymaga pokonania wzniesienia o wysokości 220 cm na długości 17 m (naturalna pochylnia o nachyleniu ok. 13 %); przed wejściem do budynku prowadzącym do holu głównego podjazd o dł. 430 cm i szer. 120 cm, drzwi dwuskrzydłowe
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z partnerstwem publiczno - prywatnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość tematyki i przepisów prawnych dotyczących partnerstwa publiczno – prywatnego w Polsce
- znajomość procedury przyjmowania aktów normatywnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- komunikatywność, w tym umiejętność pisania tekstów
- wykształcenie z zakresu: prawa lub ekonomii
- doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z tematyką prawną lub gospodarczą
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów