edytor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie inspektoratu i poza nią - wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych i przeprowadzanie oględzin na terenie miasta Wałbrzycha . Kontakt z klientami, siedziba inspektoratu na i piętrze - brak windy. Praca przy komputerze, konieczność samodzielnego prowadzenia samochodu służbowego w czasie pracy w terenie, bezpośredni kontakt z klientami.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- przygotowanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism,
- działalność inspekcyjno - kontrolna, w tym przeprowadzanie inspekcji budów, obiektów użytkowanych,
- prowadzenie postępowań dotyczących katastrof budowlanych,
- współuczestnictwo w prowadzeniu postępowań egzekucyjnych,
- przyjmowanie stron postępowania,
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie - wykształcenie minimum średnie o profilu budowlanym,- doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z budownictwem,
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w budownictwie
- - znajomość przepisów prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego,
- - umiejętność obsługi komputera
- - prawo jazdy kat. B,
- - umiejętność analitycznego myślenia,
- - odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - doświadczenie w administracji,
- - komunikatywność,
- - samodzielność,
- - zdolności mediacyjne.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - cv i list motywacyjny (podpisane własnoręcznie),
- - świadectwa ukończenia szkoły, dyplom,
- - kopie uprawnień budowlanych,
- - kopie świadectw pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-16 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Wałbrzycha
ul. Słowackiego 23A 58-300 Wałbrzych
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) i Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Wałbrzycha, ul. Słowackiego 23A , 58-300 Wałbrzych, tel. 74 64 88 550, pinb@um.walbrzych.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych - kontakt: e-mail pinb@um.walbrzych.pl
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. III celu, a po tym czasie przez okresy, zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
7. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych, prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych oraz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.