- Ogłoszenie nr: 164178
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 listopada 2014 r.
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Oddziale ds. Współpracy Zagranicznej i Koordynacji Projektów Biura Wojewody
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kraków 31-156
ul. Basztowa 22
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizowanie zadań z zakresu organizacji świąt i uroczystości państwowych z udziałem Wojewody i Wicewojewody Małopolskiego, organizacji rocznic wydarzeń historycznych i innych wydarzeń o uroczystym, patriotycznym, a także wojskowym charakterze.
- Współorganizowanie przygotowania oficjalnych wizyt najwyższych władz państwowych w województwie małopolskim związanych z obchodami świąt patriotycznych oraz uroczystościami o charakterze historycznym w celu zapewnienia sprawnego przebiegu wizyt.
- Przygotowywanie i opracowywanie materiałów historycznych na spotkania, konferencje, zjazdy oraz uroczystości z okazji świąt państwowych, wizyt oficjalnych delegacji krajowych.
- Współpraca z Kancelarią Prezydenta, Kancelarią Premiera, Kancelarią Sejmu i Senatu, Biurem Ochrony Rządu, Policją, Wojskiem Polskim oraz z władzami samorządowymi w celu organizacyjnego wsparcia uroczystości z okazji świąt państwowych oraz oficjalnych wizyt delegacji krajowych.
- Zlecanie i wykonywanie roboczych tłumaczeń ustnych i pisemnych z języka obcego w celu przekazania Wojewodzie oraz Wicewojewodzie informacji zawartych w pismach oraz materiałach w języku obcym.
- Współuczestniczenie w realizacji projektów realizowanych przez Oddział ds. Współpracy Zagranicznej i Koordynacji Projektów z zakresu współpracy międzynarodowej w celu podtrzymywania i rozwijania nowych kontaktów zagranicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca poza Urzędem w godzinach nadliczbowych, w tym w soboty i w niedziele.
Praca w godzinach nocnych - związana z pobytem na terenie województwa małopolskiego oficjalnych delegacji krajowych i zagranicznych oraz obsługą świąt państwowych (ceremonia powitania, pożegnania).
Krajowe wyjazdy służbowe.
Stres związany z nietypowymi sytuacjami, z obsługą przybywających gości, z koniecznością częstych kontaktów z przedstawicielami władz państwowych, ich służb ochrony itp.
Pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Praca na przedmiotowym stanowisku pracy polega również na wykonywaniu zadań w terenie, często w trudnych warunkach technicznych, także w soboty i w niedziele. Pracownicy przemieszczają się za pomocą środków komunikacji zbiorowej (np. bus, pociąg, autobus).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w administracji publicznej - potwierdzonego kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego,
- znajomość zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym, wiedza z zakresu historii, stosunków międzynarodowych, znajomość środowisk historycznych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej,
- umiejętność rozumienia i oceny ważnych wydarzeń życia społecznego, politycznego, gospodarczego i kulturalnego w kraju, i na świecie,
- znajomość: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy na komputerze.
- wykształcenie wyższe,
- szkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego,
- komunikatywność, dyspozycyjność,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności interpersonalne,
- odpowiedzialność i dyskrecja,
- umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów