- Ogłoszenie nr: 159221
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 kwietnia 2014 r.
Komenda Miejska Policji we Włocławku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw ewidencji i obsługi kadrowej policjantów i pracowników
- w Referacie Kadr, Szkolenia i Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kadrowa policjantów i pracowników Policji tutejszej jednostki,
- prawidłowe dysponowanie aktami osobowymi policjantów i pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z trwaniem, zmianą i ustaniem stosunkui służbowego policjantów i pracowników,
- prowadzenie wszelkiej ewidencji, statystyki i sprawozdawczości,
- zakładanie i prowadzenie ewidencji manualnej alfabetycznych kart ewidencyjnych osób zatrudnianych i zwalnianych oraz ewidencji danych w systemach: KADRA, SESPOL, SWOP,
- wystawianie i aktualizowanie dokumentacji o charakterze kadrowym,
- przeprowadzanie czynności z zakresu postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów do służby w Policji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu, okresowo wyjazdy do placówek dydaktycznych
praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na drugim piętrze budynku z windą
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego organizowania działań,
- umiejętność pracy w zespole,
- asertywność,
- znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych,
- umiejętność obsługi komputera.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów