STOKSON powstał w 1990 roku i obecnie jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Nasza firma jest pionierem i liderem rynku donutów w Polsce i jedną z największych firm produkcyjnych w tej kategorii w Europie. Jesteśmy zespołem pełnych pasji profesjonalistów, ceniących kreatywne podejście do pracy. Posiadamy najważniejsze, międzynarodowe certyfikaty gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo produkcji. W naszych zakładach wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii, produkcji, magazynowania oraz logistyki produktów.
Aktualnie poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Specjalista ds. Planowania czasu pracy
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Opis stanowiska:
Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników,
Kontakt telefoniczny z pracownikami firmy.
Oczekiwania:
Wykształcenie średnie,
Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Umiejętność tworzenia grafików dla dużej grupy pracowników zatrudnionych w równoważnym systemie czasu pracy,
Bardzo dobra znajomość programuExcel – warunek konieczny,
Znajomość przepisów w zakresie czasu pracy.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
Konkurencyjne wynagrodzenie,
System kafeteryjny - do wyboru m.in. zajęcia sportowe/ bilety do kina, na koncert/ bony podarunkowe,
Możliwość podnoszenia kwalifikacji,
Pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
Wysoki standard pracy,
Program poleceń pracowniczych,
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
STOKSON powstał w 1990 roku i obecnie jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Nasza firma jest pionierem i liderem rynku donutów w Polsce i jedną z największych firm produkcyjnych w tej kategorii w Europie. Jesteśmy zespołem pełnych pasji profesjonalistów, ceniących kreatywne podejście do pracy. Posiadamy najważniejsze, międzynarodowe certyfikaty gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo produkcji. W naszych zakładach wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii, produkcji, magazynowania oraz logistyki produktów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: samodzielna obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy), obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania grupowego; Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; Zarządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO; pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych; pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez...
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami i wsparcie dla pracowników magazynowych Amazon. Administrowanie procesami HR, w tym zarządzaniem czasem pracy, danymi i nieobecnościami. Wsparcie w operacjach HR, takich jak rekrutacja i onboarding. Przetwarzanie zapytań i zarządzanie dokumentacją...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy, Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne zadania: Prowadzenie akt pracowniczych (przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, nagan, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem) Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów pracowniczych oraz zwolnień lekarskich; Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy, Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych...