- Ogłoszenie nr: 167556
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Sekcji do Spraw Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współuczestniczenie w przeglądzie i badaniu możliwości pozyskania funduszy.
- Opracowywanie i składanie wniosków o preselekcję w wyznaczonych terminach i w wymaganej formie na zadania dotyczące działalności KWP w Gorzowie Wlkp.
- Sporządzanie wniosków o dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego oraz innych Programów.
- Sporządzanie sprawozdań w czasie realizacji projektów oraz po ich zakończeniu, z wykorzystania przyznanych przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą/Wdrażającą funduszy.
- Przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury przetargowej i uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej na zadania, które będą realizowane w ramach pozyskanych funduszy.
- Współtworzenie prezentacji w zakresie pozyskiwania nowych i wykorzystania już pozyskanych środków w ramach funduszy.
- Uczestniczenie w pracach nieetatowych zespołów ds. realizacji projektów w ramach współpracy z innymi garnizonami.
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji korespondencji związanej z pracą.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- wyjazdy służbowe.
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na czwartym piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy UE
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi,
- umiejętność pisania wniosków o preselekcję i projektów finansowanych z funduszy unijnych,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie : wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub prawnicze, studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi,
- przeszkolenie: z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi,
- dokładność,
- systematyczność,
- rzetelność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów