Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: doradztwo prawne w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji liniowych w ramach umów na roboty budowlane, prowadzenie negocjacji w sporach z wykonawcami robót budowlanych, zastępstwo procesowe w postępowaniach przed sądami administracyjnymi,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Główne zadania: Prowadzenie projektów z zakresu projektowania nowych programów pilotażowych dla przedsiębiorców; Facylitacja spotkań i warsztatów (on-line i on-site); Przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych; Opracowanie raportów z tematów związanych z przedsiębiorczością w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Wymagania: Doświadczenie w eksploatacji technicznej budynków użyteczności publicznej i utrzymania infrastruktury (prawidłowa konserwacja budynku wraz z mediami, zarządzanie usługami zewnętrznymi – ochrona, sprzątanie itp.) LUB doświadczenie w inwestycjach poprzez wykonywanie...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres zadań: Jesteśmy firmą prężnie rozwijającą się, do swojego zespołu poszukujemy jeszcze kilku dobrych współpracowników. Kompleksowa obsługa prawna procesu inwestycyjnego (w tym realizowanego w reżimie ustawy Prawo zamówień publicznych), w szczególności: bieżąca...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: wyszukiwanie przetargów na budowy obiektów użyteczności publicznej i ubieganie się o uzyskanie zaproszenia do udziału; biegła obsługa platform i biuletynów z przetargami publicznymi; analiza dostępnych przetargów i podjęcie decyzji wraz z zarządem o zaangażowaniu się w...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych; biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel, Ms Word, Power Point; znajomość technik negocjacyjnych, umiejętność...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do podstawowych zadań należeć będzie: realizacja zamówień (zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów), utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami i dostawcami towarów, prowadzenie i ewidencjonowanie wymaganej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej, monitorowanie stopnia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Wsparcie Kierowników Projektów na etapie przygotowania i realizacji budowy; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie w zakresie formalno-finansowym protokołów odbioru usług wykonywanych w ramach umów na działania informacyjne i promujące dla projektów inwestycyjnych, weryfikacja dokumentacji przetargowej dotyczącej projektów inwestycyjnych,...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w przygotowywaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań; udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
ManpowerGroupPiaseczno
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
ManpowerGroupWrocław
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentacji dla zamówień budowlanych, Szacowanie potrzebnych materiałów z dokumentów, Wyszukiwanie ofert dostawców i porównywanie ich, Analizowanie ofert i ocena dostawców, Negocjacje cen i warunków zakupu, Kontrola kosztów zakupu w budżecie,...
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie
Tarnów (pow. garwoliński, gm. Wilga), Tarnów
9 dni
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych
Specjalista ds. zamówień publicznych pracuje w organizacjach i przedsiębiorstwach, które uczestniczą w postępowaniach przetargowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za przygotowywanie, analizowanie oraz prowadzenie dokumentacji przetargowej, a także za udział w pracach komisji przetargowych i prowadzenie spraw związanych z przetargami. Sporządza dokumentację i dba o jej właściwy obieg wewnętrzny i zewnętrzny, związany chociażby z publikacją rezultatów postępowania przetargowego. Jej zakres zadań może jednak nieco różnić się zależnie od poziomu stanowiska i miejsca pracy. Specjaliści ds. zamówień publicznych mogą pracować w różnych sektorach, w tym w kulturze, w branży IT, biurach finansowych, a także w instytucjach zajmujących się realizacją inwestycji i remontów. Kandydatom proponuje się różne rodzaje zatrudnienia, wśród wymagań, oprócz znajomości przepisów prawa wraz z nowelizacjami, często znajduje się gotowość do odbywania podróży służbowych i prawo jazdy kat. B. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowisko specjalisty do spraw zamówień publicznych, młodszej specjalistki ds. przetargów, młodszego specjalisty ds. projektów międzynarodowych i pokrewne. Aplikuj od razu! Nie wiesz, czy to posada dla Ciebie i czy powinnaś / powinieneś zaaplikować? Przeczytaj pełen opis stanowiska.
Specjalista ds. zamówień publicznych – co robi?
Specjalista ds. zamówień publicznych może mieć dość szeroki wachlarz obowiązków zawodowych, co uzależnione jest od konkretnego miejsca zatrudnienia i potrzeb danej organizacji czy instytucji. Przede wszystkim jednak pracownik ten odpowiada za przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą Prawo zamówień publicznych. Jego codzienny zakres obowiązków obejmuje też analizowanie i opiniowanie ofert. Specjalista bierze też najczęściej udział w procesie wyboru wykonawcy. Osoba na tym stanowisku, by być skuteczną w pracy i wykonywać swoje zadania z należytą starannością, musi śledzić aktualne przepisy i nowelizacje, aby zagwarantować prawidłowość udzielania zamówień publicznych.
Jak zostać specjalistą ds. zamówień publicznych?
Osoby myślące o pracy specjalisty ds. zamówień publicznych muszą przede wszystkim zdobyć wykształcenie kierunkowe z zakresu prawa, administracji lub pokrewnych dziedzin. Niezbędna jest dogłębna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. Pracodawcy szukają osób, które mają doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, choćby na niższych stanowiskach. Atutem będzie udział szkoleniach i kursach z zakresu zamówień publicznych, pomagające poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Niekiedy wymagane są certyfikaty potwierdzające znajomość języka obcego.
Starszy specjalista ds. przetargów
Starszy specjalista ds. przetargów to stanowisko seniorskie w tej branży. Jest to osoba, która pełni ważną rolę w procesie udzielania zamówień publicznych. To właśnie starszy specjalista do spraw przetargów odpowiada za zarządzanie i nadzorowanie postępowań przetargowych, podejmując w tym zakresie kluczowe decyzje i nadzorując młodszych pracowników. Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie ofert i dokumentacji przetargowej wymaga dobrej znajomości przepisów prawnych, ale też umiejętności przywódczych i w zakresie motywowania oraz rozliczania kadry. Warto wiedzieć, że w jego zakresie obowiązków znajduje się także analiza prawna i administracyjna dokumentów przetargowych oraz dbanie o zgodność postępowań z obowiązującymi przepisami. Jest to odpowiedzialne stanowisko, niemniej starszy specjalista ds. zamówień publicznych może liczyć na preferencyjne warunki zatrudnienia oraz np. elastyczny czas pracy i inne benefity.
Młodszy specjalista w dziale zamówień i ofertowania
Młodszy specjalista w dziale zamówień i ofertowania to stanowisko juniorskie w tym zawodzie, zajmowane przez osoby z niewielkim doświadczeniem albo bez doświadczenia. Młodszy specjalista wspiera starszych pracowników w procesach przygotowywania i realizacji zamówień publicznych. Jego obowiązki służbowe są uzależnione od bieżących potrzeb przełożonego, niemniej zwykle obejmują sporządzanie i analizę dokumentacji przetargowej, pomoc w organizacji i przeprowadzaniu postępowań, a także dbanie o zgodność z przepisami prawa dokumentacji przetargowej. Młodszy specjalista zazwyczaj uczestniczy też w szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych.
Stanowisko specjalistki ds. zamówień publicznych– predyspozycje zawodowe
Specjalista czy specjalistka ds. zamówień publicznych to osoba, która powinna być w codziennej pracy dokładna i sumienna. Musi cechować się umiejętnością analizy dokumentacji prawnej, co jest możliwe oczywiście tylko w przypadku bardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących przetargów. Istotna jest jednak zdolność przełożenia wiedzy teoretycznej, zawartej w kodeksach, na praktyczne działanie i weryfikację określonych przypadków. W pracy pomocne będą rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne. Dzięki tym pierwszym możliwe jest bowiem efektywne zarządzanie dokumentacją, a te drugie pomagają w czasie współpracy z zespołem i kontrahentami. Najlepiej, jeśli osoba na tym stanowisku była zmotywowana do śledzenia bieżących zmian w przepisach dotyczących procesu ofertowego i szybko się uczyła.
Ile zarabia specjalista ds. zamówień publicznych?
Wynagrodzenie specjalisty ds. zamówień publicznych zależy od jego doświadczenia w pracy, poziomu stanowiska i konkretnego miejsca pracy. Zarobki są też uzależnione od sektora, w którym pracownik jest zatrudniony, a także od wielkości i zakresu prowadzonych postępowań przetargowych. Zgodnie z danymi Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, mediana miesięcznej wypłaty na samodzielnym stanowisku specjalisty do spraw zamówień publicznych wynosi 5730 zł brutto.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zamówień publicznych
Na portalu Praca.pl co jakiś czas pojawiają się atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. zamówień publicznych. Oferty mogą dotyczyć zarówno pozycji młodszych, jak i starszych specjalistów. Ustaw Job Alert dla zawodu specjalisty ds. zamówień publicznych i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska pracy.
Praca specjalista ds. zamówień publicznych – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze obowiązki specjalisty ds. zamówień publicznych?
Specjalista ds. zamówień publicznych w swojej codziennej pracy jest odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Do jego głównych zadań zawodowych należy więc sporządzanie i analiza dokumentacji przetargowej. Ponadto bierze udział w pracach komisji przetargowych, ocenia oferty oraz nadzoruje cały procesu udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami (przede wszystkim ustawą Prawo zamówień publicznych).
Jakie trzeba mieć kwalifikacje, żeby zostać specjalistą ds. zamówień publicznych?
Od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych wymaga się wykształcenia kierunkowego, najlepiej z zakresu prawa, administracji lub zarządzania. Najważniejsza w pracy jest znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. W czasie rekrutacji pracodawcy biorą pod uwagę także doświadczenie w prowadzeniu postępowań przetargowych, a także oczekują biegłej obsługi pakietu MS Office, umiejętności analitycznych, dobrej organizacji pracy i samodzielności.
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych w miastach