- Ogłoszenie nr: 172651
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
- Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw ewidencji analitycznej, prowadzenia kasy gotówkowej i MPKZP
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/113
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat z kontrolą banknotów
- sporządzanie dokumentów kasowo-bankowych i odprowadzanie wpłat na właściwe rachunki
- wypełnianie i realizacja czeków gotówkowych
- prowadzenie księgi drukow ścisłego zarachowania oraz książki depozytów
- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych oraz wprowadzanie danych do oprogramowania finansowo-księgowego
- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Międzyzakładowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- sporządzanie deklaracji PIT-8C i innych w miarę potrzeb
- prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami oraz prowadzenie kancelarii wydziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie komendy z wyjazdami służbowymi wynikającymi z zakresu obowiązków
Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, na drugim pietrze budynku bez windy oraz ułatwień architektonicznych do poruszania się i funkcjonowania osobom niepełnosprawnym ruchowo
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
- zdolności analityczne i syntetyczne
- dobra umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL)
- doświadczenie w pracy w zakresie księgowości jednostek budżetowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów