- Ogłoszenie nr: 161984
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 lipca 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
- Kujawsko-Pomorski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Sekcji ds. Nadzoru i Statystyki Przestępczości
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowanie i przygotowanie analiz dotyczących mierników pomiaru efektywności pracy komórek organizacyjnych Policji woj. kujawsko-pomorskiego;
- dokonywanie sprawdzeń w bazach danych dla potrzeb pracy operacyjnej i procesowej policjantów;
- opracowywanie analiz statystycznych dla potrzeb pracy operacyjnej i procesowej policjantów;
- koordynowanie w skali województwa kujawsko-pomorskiego wytycznych i poleceń dotyczących pracy pionu kryminalnego;
- opracowywanie analiz statystycznych województwa;
- prowadzenie rejestrów teczek operacyjnych;
- dokonywanie rejestracji w policyjnych bazach danych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymagająca częstych kontaktów telefonicznych, nie związanych z wysiłkiem fizycznym,
- budynek wyposażony w windy i podjazdy dla osób niepełnosprawnych, jednakże zachodzi konieczność poruszania się po obiektach w których brak jest wind i podjazdów,
- praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego - praca w administracji, sporządzanie analiz statystycznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
- obsługa programów komputerowych,
- umiejętność: dokonywania analiz, organizacji pracy własnej, interpretacji przepisów i ich stosowania,
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji przewidywania i prognozowania,
- umiejętność redagowania pism, planów, wystąpień,
- umiejętność współpracy i pracy zespołowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów