- Ogłoszenie nr: 180214
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi informatycznej i techniki łączności
- w Wydziale Wspomagającym KPP Wadowice
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
ul. Lwowska 13
34-100 Wadowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Wadowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zarządzanie i administracja siecią i urządzeniami łączności w rejonie działania KPP Wadowice.
- Instalowanie , przeglądy sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej w rejonie KPP Wadowice.
- Instalowanie i konfigurowanie urządzeń techniki operacyjnej , będącej na stanie KPP Wadowice.
- Konserwacja i naprawa sprzętu łączności przewodowej i radiowej w rejonie działania KPP w Wadowicach.
- Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu łączności.
- Kontrola i rozliczanie wydatków związanych z usługami telekomunikacyjnymi : telefonia stacjonarna i komórkowa.
- Wprowadzanie do KSIP kart MRD-5.
- Prowadzenie ksiąg ewidencyjnych i bieżący nadzór nad sprzętem łączności KPP Wadowice.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno- biurowa, jednozmianowa w siedzibie urzędu. Brak wyjazdów służbowych, brak wysiłku fizycznego.
Praca w pomieszczeniu służbowym z wykorzystaniem światła naturalnego i sztucznego, przed monitorem ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Na stanowisku pracy mogą wystąpić warunki uciążliwe spowodowane: wymuszoną pozycją ciała.
W budynku brakuje wind i podjazdów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w urzędach administracji rządowej lub samorządowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz innych urzadzeń informatycznych, znajomość zagadnień informatycznych
- uprawnienia SEP/230/400,
- uprawnienia do wykonywania pomiarów uziemień,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli
- znajomość Ustawy o Policji
- znajomość nowych technologii informatycznych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów