- Ogłoszenie nr: 173475
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 września 2015 r.
Kuratorium Oświaty w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw programów rządowych
- w Zespole Księgowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Olsztynie
al. Piłsudskiego 7/9
10 - 959 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współudział przy monitorowaniu Programów Rządowych
- czynności związane z udzielaniem i rozliczaniem dotacji, w tym opracowywanie narzędzi informatycznych do zbierania danych
- pozyskiwanie danych liczbowych i kwotowych z JST niezbędnych do podziału rezerw celowych budżetu państwa
- dokonywanie aktualizacji danych w ciągu roku szkolnego
- współudział przy sporządzaniu analiz i informacji wewnętrznych
- współudział przy sporządzaniu sprawozdań w układzie tradycyjnym i zadaniowym do Ministerstwa Edukacji Narodowej i Wydziału Finansów i Kontroli Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego
- tworzenie wniosków do JST w celu zebrania potrzebnych informacji i danych do podziału dotacji
- współudział w zakresie ustalania klasyfikacji budżetowej dotacji celowych, celem prawidłowego przekazania dotacji do JST
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywanie czynności służbowych w siedzibie urzędu.
Narzędzia i materiały pracy (komputer, urządzenia biurowe). Wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji
- biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych Excel
- znajomość klasyfikacji budżetowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów