- Ogłoszenie nr: 181365
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw nadzoru i kontroli realizacji zadań z zakresu rynku pracy
- w Wydziale Polityki Społecznej w Oddziale Pracy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kontroli realizacji zadań z zakresu polityki rynku pracy realizowanych przez: marszałka województwa, starostów, wojewódzki urząd pracy i powiatowe urzędy pracy oraz inne podmioty;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach wymierzenia kar pieniężnych za niezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;
- sporządzanie wezwań do wyznaczenia przez jednostkę samorządu terytorialnego wykonawcy zastępczego;
- sporządzanie rocznej informacji o realizacji kontroli i nadzoru nad realizację zadań wykonywanych przez marszałka województwa i starostów, wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz inne podmioty.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Urzędu.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie;
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do ustawy;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej;
- znajomość ustawy prawo cywilne;
- znajomość ustawy kodeks pracy;
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność komunikacji pisemnej;
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów