- Ogłoszenie nr: 171389
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 lipca 2015 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw organizacyjnych Wydziału Polityki Społecznej
- w Wydziale Polityki Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach – Wydział Polityki Społecznej
ul. Wita Stwosza 2
40 - 036 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie pism, zbiorczych informacji oraz sprawozdań z zakresu działalności Wydziału Polityki Społecznej celem przekazania ich do właściwych komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za ich opracowanie dla całego Urzędu.
- Opracowywanie projektów wydziałowego regulaminu organizacyjnego i zmian do jego zapisów oraz projektów upoważnień do podpisywania spraw w imieniu Wojewody dla pracowników Wydziału (w oparciu o propozycje poszczególnych Oddziałów) celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Opracowywanie wydziałowego planu kontroli (w oparciu o propozycje poszczególnych Oddziałów), wprowadzanie do niego zmian oraz przygotowywanie sprawozdania z jego realizacji celem przekazania tych dokumentów do Wydziału Kontroli odpowiedzialnego za opracowanie zbiorczych dokumentów dla całego Urzędu.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wydziałowym rejestrem ryzyk celem właściwego określenia polityki zarządzania ryzykiem dla zadań realizowanych w Wydziale.
- Przygotowywanie wniosków do Biura Dyrektora Generalnego dotyczących spraw osobowo – kadrowych oraz zbiorczych informacji w zakresie uczestnictwa pracowników Wydziału w szkoleniach celem wsparcia pracy dyrektora Wydziału.
- Aktualizacja strony internetowej urzędu i Biuletynu Informacji Publicznej celem zapewnienia obywatelom dostępu do bieżących wiadomości oraz danych na temat działalności Wydziału Polityki Społecznej.
- Prowadzenie rejestru upoważnień dla pracowników Wydziału do przeprowadzania kontroli celem zapewnienia właściwej ich ewidencji.
- Obsługa klientów Urzędu celem udzielania im informacji i wyjaśnień, w szczególności z zakresu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie) oraz urządzeń biurowych. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych spoza administracji m.in. pracodawcy, osoby niepełnosprawne w siedzibie Urzędu.
Budynek posiada utwardzone dojście oraz podjazd. W budynku są windy zatrzymujące się na 5 piętrach, natomiast pokoje biurowe Wydziału Polityki Społecznej znajdują się na półpiętrach, do których prowadzą schody. Stanowisko ds. organizacyjnych jest zlokalizowane na półpiętrze pomiędzy I i II piętrem. Toaleta dla niepełnosprawnych dostępna jest na III piętrze. Drzwi w budynku są odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Przy schodach są obustronne poręcze. Do dyspozycji jest znajdujący się przy portierni wózek inwalidzki umożliwiający poruszanie się po budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej;
- znajomość zarządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność, terminowość;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- nastawienie na rozwój;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność współpracy;
- kreatywność;
- samodzielność;
- inicjatywa;
- podejmowanie decyzji;
- odpowiedzialność, skuteczna komunikacja;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
- wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
- znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zakładów aktywności zawodowej;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów