Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 10177
Warunki pracy
zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa), praca w terenie,W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji z zakresu ustalania odszkodowań, w ramach kompetencji przysługujących wojewodzie, za nieruchomości zajęte pod budowę dróg krajowych i wojewódzkich, linii kolejowych, budowli przeciwpowodziowych, lotnisk użytku publicznego oraz gazociągów, w szczególności kompletowanie i analiza zgromadzonego materiału dowodowego, formułowanie wniosków, badanie zasobów archiwalnych i sądowych, prowadzenie rozpraw administracyjnych przy bezpośrednim udziale stron i biegłych, sporządzanie i podpisywanie pism nienoszących cech rozstrzygnięć i przygotowywanie projektów decyzji oraz postanowień w ww. sprawach,
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi i wnioski.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność argumentowania i negocjacji
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikacji