Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 22426
Warunki pracy
Wysiłek fizyczny, praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrzW przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Zbieranie i opracowywanie materiałów do wystąpień okolicznościowych i referatów Wojewody Małopolskiego i Wicewojewody, w tym przygotowywanie listów okolicznościowych oraz odpowiedzi na zaproszenia, projekty listów okolicznościowych, tez wystąpień oraz na zaproszenia związane z udziałem w uroczystościach z okazji świąt państwowych, rocznic oraz z wizytami delegacji oficjalnych w celu wspierania pracy Wojewody Małopolskiego i Wicewojewody w pełnieniu przez nich funkcji reprezentacyjnych
- Przygotowywanie materiałów związanych z udziałem w uroczystościach z okazji świąt państwowych oraz z wizytami delegacji oficjalnych oraz zapewnianie obsługi organizacyjno – biurowej Pełnomocnika do Spraw Obchodów Stulecia Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej
- Prowadzenie obsługi organizacyjnej i protokolarnej oficjalnych wizyt delegacji krajowych i zagranicznych przybywających do województwa małopolskiego oraz innych podmiotów w ramach współpracy krajowej i międzynarodowej Wojewody i Wicewojewody oraz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Zapewnianie prawidłowej organizacji i realizacji konferencji, zjazdów i spotkań organizowanych przez Wojewodę i Wicewojewodę oraz przez Biuro Wojewody, w tym przygotowywanie materiałów, obsługa merytoryczna i organizacyjna poszczególnych inicjatyw
- Przygotowywanie streszczenia protokołów z posiedzeń Rady Ministrów oraz bieżących ważnych informacji dot. działalności poszczególnych ministerstw, udostępnianie ich wydziałom merytorycznym Urzędu, kierownikom zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich
- Wykonywanie roboczych tłumaczeń ustnych i pisemnych z języka obcego
- Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami zagranicznymi Wojewody, Wicewojewody, Dyrektora Generalnego Urzędu oraz pracowników MUW w zakresie rezerwacji biletów, hoteli, wyliczania diet, przyjmowania sprawozdań i rozliczania delegacji zagranicznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórce zajmującej się współpracą zagraniczną lub w komórce zajmującej się planowaniem organizacją i zarządzaniem projektem eventowym - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie bardzo dobrym (zostanie sprawdzona podczas egzaminu)
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość zagadnień związanych z JST, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o samorządzie powiatowym
- znajomość zasad protokołu dyplomatycznego, wiedza ogólna z zakresu historii, stosunków międzynarodowych
- umiejętność formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych w sposób zrozumiały; wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny, dobierania stylu, języka i treści wypowiedzi odpowiednio do odbiorcy, sporządzania opracowań pisemnych na temat kwestii problematycznych, pisania i redagowania pism, odpowiedzi na zaproszenia
- umiejętność pozyskiwania i przetwarzania informacji
- umiejętność pracy na komputerze
- prawo jazdy kategorii B
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego organizowania pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego