- Ogłoszenie nr: 181150
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2016 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach
- Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracyjnych w Delegaturze WUOZ w Bielsku-Białej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 40-015 Katowice
ul. Francuska 12
Miejsce wykonywania pracy:
- Bielsko-Biała
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach -Delegatura w Bielsku-Białej
ul. Powstańców Śląskich 6
43-300 Bielsko- Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie biura podawczego Delegatury WUOZ w Bielsku -Białej , w tym w szczególności przyjmowanie wniosków, prowadzenie dziennika podawczego w systemie EZD, przekazywanie korespondencji pracownikom zgodnie z dekretacją,
- udzielanie informacji interesantom o trybie załatwiania spraw, obsługa centrali telefonicznej
- kontrola właściwego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla zespolonej administracji rządowej w województwie, wprowadzoną rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14, poz.67) oraz w trybie określonym aktami wewnętrznymi,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do urzędu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Delegatury z wykorzystaniem komputera innych urządzeń biurowych
- obsługa klientów zewnętrznych
-narzędzia pracy- komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, skaner oraz inne urządzenia biurowe,
-budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdu, windy, siedziba na trzecim piętrze).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o opłacie skarbowej,
- obsługa komputera.
- praktyczna znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi programów Windows i Office (Word,Excell )
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów