Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 7009
Warunki pracy
Stanowisko pracy znajduje się na III pietrze budynku. Praca o charakterze administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera, telefonu, faksu, kserokopiarki. Realizacja zadań odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda i toalety przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W trakcie realizacji czynności służbowych istnieje koniecznoiśc przemieszczania się miedzy poszczególnymi kondygnacjami budynku niejednokrotnie z wykorzystaniem schodów. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Zakres zadań
- Prowadzenie, zakładanie i uaktualnianie zapisów w kartach mieszkaniowych na podstawie oświadczeń mieszkaniowych, rozkazów personalnych i innych dostępnych danych.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznawaniu śwaidczeń pieniężnych wynikających z prawa plicjanta do lokalu mieszkalnego celem ustalenia uprawnień funkcjonariuszy do tych świadczeń.
- Weryfikowanie i opracowywanie dokumentów do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie decyzji, w celu zapewnienia osobom uprawnionym należnych im świadczeń.
- Prowadzenie w komórkach organizacyjnych KMP całokształtu gospodarki mieszkaniowej i nadzorowanie tego zagadnienia w podległych jednostkach Policji
- Przygotowywanie danych do opacowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji, celem dalszego przekazania jednostce nadzorującej i sporzadzającej plany finansowe.
- Prowadzenie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, tj. Wydziałem Lokali Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego, Zarządami Zasobu Komunalnego oraz Urzędami Miast i Gmin woj. dolnośląskiego.
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji zwiazanej z prawem policjanta, emerytów i rencistów policyjnych do lokali mieszkalnych w celu prawidłowej oceny tych uprawnień.
- Realizowanie, ustalanie i wycena szkód powstałych w mieniu resortu w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Sporządzanie aneksów do umów najmu na lokale będące w zarządzie Policji.
- Sporządzanie list oraz koordynacja działań w jednostkach podelgłych KMP we Wrocławiu w zakresie równoważników za brak i remont lokali mieszkalnych.
- Sporządzanie terminowych sprawozdań i analiz w zakresie działania.
- Przygotowywanie decyzji w sprawach przydziału, wykupu i opróżniania lokali mieszkalnych.
- Przygotowywanie decyzji dotyczących pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe dla policjantów w słuzbie czynnnej oraz emerytowanych funkcjonariuszy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność prawidłowej oceny sytuacji
- umiejetnośc pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe