Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Przemyśl
Ogłoszenie o naborze Nr 14218
Warunki pracy
- przedmiotowe ogłoszenie dotyczy pracy na czas zastępstwa.- praca w systemie jednozmianowym w godz.7.30-15.30
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,
- praca biurowa - stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych w siedzibie Urzędu na 4 piętrze,
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godz. dziennie
Kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu kontakty telefoniczne i osobiste z przedstawicielami instytucji współpracujących z SG (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
IV piętro w budynku wielokodygnacyjnym (4 piętra) na terenie Komendy Oddziału Bieszczadzkiego Oddziału SG w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl. Budynek ten jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z opragramowaniem, meble biurowe oraz inne elektyczne urządzenia biurowe (telefon, fax, niszczarka, skaner).
Na zewnątrz budynku znajdują się miejsca parkingowe dla pracowników.
Zakres zadań
- prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej wydatków na podróże służbowe funkcjonariuszy, sporządzanie wniosków o zaliczkę w walucie obcej lub polskiej, rozliczane wniosków o wypłatę należności przysługujących z tytułu przejazdu z ośrodka szkolenia SG do miejsca zamieszkania w związku z 3-dniową przerwą w zajęciach, rozliczanie wniosków o wypłatę należności z tytułu upływu 6-tygodniowego okresu nauki w ośrodku szkolenia SG, przygotowywanie i sporządzanie przewidywanych kosztów przejazdu w podróżach służbowych środkami transportu publicznego w porównaniu z kosztami przejazdu samochodem prywatnym na wnioskach o zgodę na podróż służbową samochodem prywatnym w celu zgodnego z przepisami naliczania należnych kwot,
- wpisywanie do rejestru wniosków o dopłatę do wypoczynku oraz wniosków w sprawie wypłaty zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania prawa do przejazdu raz w roku do obranej miejscowości w kraju i z powrotem funkcjonariuszy w celu właściwej i zgodnej z przepisami ewidencji realizacji wypłat
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i czasu służby funkcjonariuszy, a w szczególności sporządzanie list obecności, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych i innych nieobecności, ewidencjonowanie i sporządzenie sprawozdań do WKiSz z wypracowanych godzin nadliczbowych pracowników (miesięcznie) oraz funkcjonariuszy (kwartalnie), sporządzenie miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników i rocznych kart służby funkcjonariuszy wraz z załącznikiem dot. dyżurów domowych oraz ponadnormatywnego wymiaru czasu służby w celu właściwego rozliczenia czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników
- sporządzenie punktów do rozkazu w związku z urlopami wypoczynkowymi, zwolnieniami lekarskimi, zwolnieniami od zajęć służbowych, podróżami służbowymi, sprawami finansowymi i personalnymi funkcjonariuszy PGK
- prowadzenie spraw kancelaryjno-biurowych PGK poprzez składanie zapotrzebowani na art. biurowe do WTiZ, prowadzenie ewidencji nadawanych i przychodzących faksów, przyjmowanie z Kancelarii Jawnej, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie wg dekretacji oraz wysyłanie sporządzonych w PGK dokumentów, redagowanie pism,
- koordynowanie obiegu wchodzących do załatwienia i wychodzących dokumentów (faktur, rachunków, wniosków) pomiędzy PGK a innymi Wydziałami w celu realizacji zadań kancelaryjnych i finansowych
- umieszczenie informacji w wewnętrznym systemie obiegu, zgodnie z wytycznymi osób funkcyjnych w celu informowania o bieżących sprawach finansowych dotyczących BiOSG
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustaw o Straży Granicznej, służbie cywilnej, ochronie informacji niejawnych
- Znajomość Kodeksu Pracy w zakresie czasu pracy
- Znajomość przepisów dot. podróży służbowych krajowych i zagranicznych, świadczeń urlopowych funkcjonariuszy aktów wykonawczych do tych przepisów oraz przepisów wewnętrznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność