Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wadowice
Ogłoszenie o naborze Nr 22617
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym (jednozmianowym).Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała.
Stanowisko pracy w Wydziale Wspomagającym znajduje się na 1 piętrze.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak wind, podjazdów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw ze stosunku służbowego.
- Realizowanie decyzji Komendanta w zakresie tworzenia i doskonalenia struktur organizacyjnych Komendy oraz podległych Komisariatów Policji.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie dla Komendanta decyzji administracyjnych w I instancji w sprawach wynikających ze stosunku służby (pracy) policjantów (pracowników) Komendy i podległych Komisariatów Policji.
- Organizowanie – zgodnie z decyzjami Komendanta – lokalnego doskonalenia zawodowego i wychowania fizycznego w Komendzie i podległych Komisariatach Policji.
- Obsługiwanie systemu informatycznego „KADRA” i „SWOP”.
- Wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy.
- Prowadzenie doboru pracowników cywilnych na stanowiska służbowe (opracowanie wniosków , opiniowanie dokumentów , opracowanie decyzji).
- Przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania do Zakładu Emerytalnego MSWiA oraz ZUS.
- Prowadzenie dokumentacji PFRON.
- Udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej w organizowaniu zajęć doskonalenia zawodowego policjantów
- Opracowywanie analiz i sprawozdań dot. organizacji przebiegu i efektów doskonalenia zawodowego
- Realizowanie, w porozumieniu z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych naboru do szkół policyjnych w ramach limitów wyznaczanych przez szkoły.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- Znajomość przepisów prawa pracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „Poufne”.