- Ogłoszenie nr: 164621
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 listopada 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łobzie
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw postępowań administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 73-150 Łobez
ul. Niepodległości 35
Miejsce wykonywania pracy:
- Łobez
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych i działalności inspekcyjnej w zakresie przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie udzielania pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych
- udział w obowiązkowych kontrolach obiektów zgłaszanych do użytkowania jak również w oględzinach terenowych i kontrolach zgodności realizacji budowy z warunkami pozwolenia na budowę i przepisami
- przygotowywanie materiałów dowodowych do prowadzonych postępowań
- przygotowywanie projektów postanowień i decyzji w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych
- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy oraz sporządzanie potwierdzeń zgłoszenia obiektu budowlanego do użytku
- zbieranie danych statystycznych i przygotowywanie sprawozdań do GUS, WINB oraz Starostwa Powiatowego
- archiwizacja akt postępowań administracyjnych - prowadzenie archiwum zakładowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w urzędzie i poza siedzibą. Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, komputera i urządzeń biurowych.
Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia biurowe PINB zlokalizowane są na parterze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane (conajmniej ukończony licencjat)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone odpowiednimi dokumentami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
- znajomość przepisów dotyczących opłaty skarbowej
- umiejętność obsługi komputera
- samodzielność, rzetelność, dokładność, terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
- łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres;
- doświadczenie zawodowe zdobyte w inspektoratach nadzoru budowlanego
- uprawnienia budowlane
- kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów